Компанія Ravisto здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону України "Про захист прав споживачів"

Загальні положення

  • Наша компанія дуже дбайливо ставиться до збору та упакування товарів. Всі замовлення збираються під контролем.
  • Ви маєте право повернути або обміняти товари, які не підійшли Вам протягом 14 днів з моменту відправлення товару. При цьому ми повернемо Ваші гроші на будь-який картковий рахунок або обміняємо замовлення на інші товари. При поверненні/обміні товару оплата за доставку за покупцем.
  • Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: м.Дніпро, вул. Леоніда Каденюка, 4Б.

  • Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

  • Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

  • Ми не несемо відповідальності за пошкодження товарів під час транспортування, а також за послуги компаній перевізників.

  • Зверніть увагу: ми залишаємо за собою право компенсувати заготівельно-складські витрати на заміну товару, за умови, що заміна відбувається за вашою ініціативою.

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок Покупця.

Процедура повернення товару Належної якості*:

- зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником;

- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;

- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 5 робочих днів.

Процедура повернення товару Неналежної якості**:

-зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;

-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

-після отримання товару протягом 5 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар. Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок Покупця.

*Товар належної якості це:

- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;

- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;

- збережені всі ярлики і заводське маркування;

- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.